Skien

kristianruud

Kristian Ruud

Kiropraktor

Kristian bruker en helhetlig tilnærming i behandlingen av sine pasienter hvor han søker å finne årsaken til pasientens problemer og ikke bare behandle symptomene. Han har også rikelig med erfaring og kunnskap vedørende behandling av kjeveproblematikk.

royaune

Roy Aune

Kiropraktor

Roy bruker en helhetlig tilnærming i behandlingen av sine pasienter hvor han søker å finne årsaken til pasientens problemer og ikke bare behandle symptomene. Han har spesielt interesse for ernæring og funksjonell mat og sammenhengen mellom kosthold og nerve, muskel og skjelett problematikk.

aneraaen

Ane Raaen Sandmæl

Kiropraktor

Ane har fokus på en helhetlig og årsaksorientert behandling. Hun ønsker å veilede deg, gi deg kunnskap og motivere deg til å få en økt livskvalitet. Ane har en allsidig idrettsbakgrunn og har tatt flere etterutdanningskurs innen idrettsskader, oppfølging og forebygging. Ane ønsker å flytte fokuset fra skadebehandling til forebygging av skader knyttet til din idrett.

Fysioterapeut Ina Strand

Ina Strand Aas

Fysioterapeut

Ina er interessert i å undersøke og behandle årsaken til problemene, og ikke bare symptomene. Hun har i tillegg til den tradisjonelle fysioterapiutdannelsen, kurs i undersøkelse og behandling av svimmelhet og holder nå på med videre utdanning innen ortopedisk medisin til bruk i utredning og behandling av pasienter i en klinisk setting. Ina utfører også shockwavebehandling og har forskjellige kurs og erfaring innen endring av livsstil. Hun har spesiell interesse for funksjonell trening og stabilitetstrening.

Karin Lia Johansen

Teamassistent

Karin hjelper deg med timereservasjon og generell informasjon i klinikken.